piątek, 21 lipca 2017

|| HOLIDAY || ITALY ||


Hej! Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na wakacjach we Włoszech. Był to mój pierwszy wakacyjny wyjazd zza granicę. To państwo zawsze było dla mnie jednym z piękniejszych i marzyłam, aby tam być. Udało się! 

Wenecja, Piza, Genua
czy Padwa - miasta, które warto zobaczyć będąc we Włoszech.
Bogato zdobione zabytkowe budynki to prawdziwy cud! Zakochałam się w tych miejscach.
Pogoda dopisywała przez 14 dni aż szkoda było wracać, ale taka kolej rzeczy. Co dobre to się szybko kończy :(
 Mam tylko cichą nadzieję, że kiedyś tam powrócę ♡

      Zapraszam do zobaczenia zdjęć ⬇⬇

























28 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia. Zakochałam się w tym flamingu. Czekam aż mi przyjdzie, razem z jednorożcem <3 Obserwuję kochana!
    http://beautygirlymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednorożec też fajny :) dużo pompowania tych rzeczy ;-;
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Włochy są piękne :) A Mirabilandia - najlepszy park rozrywki na jakim byłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy znów wybiorę się do Włoch to odwiedzę go :)

      Usuń
  3. Włochy to jeden z najpiękniejszych krajów, w jakich byłam. <3
    Cudne zdjęcia!
    https://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę! Ps. Ten flaming to widzę że już klasyka w internecie, jest boski :D
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również byłam w te wakacje we Włoszech. Super zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju zazdroszczę💓💓 musiało być wyjątkowo😃
    Pozdrawiam😃
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Ja właśnie myślę nad tym czy nie pojechać we wrześniu do Włoch, tam jest tak pięknie !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia <3 i cudowne miejsce ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Włochy nigdy nie były na mojej liście podróżniczej w pierwszej dziesiątce, a raczej gdzieś na szarym końcu, ale faktycznie jest tam super. Cieszę się, że twój wyjazd minął ciekawie i jestes zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia. Włoch jeszcze nie odwiedziłam, ale zdecydowanie są one na liście miejsc do zwiedzenia. Świetny wpis. Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak najszybciej musisz się wybrać! ;*

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia i po prostu zazdroszczę takiego wypadu! Dobrze, że pogoda dopisała!

    OdpowiedzUsuń

| | AKCJA : MOTYWACJA | |

Cześć Dziewczyny!   Dzisiaj przychodzę do Was z postem jakiego jeszcze nie było. A mianowicie przedstawię Wam  5 trików , by znaleźć mo...