czwartek, 29 czerwca 2017

|| KILKA MINUT SZCZĘŚCIA ||

Hej! :) To niesamowite, ile w ciągu jednej minuty może się zdarzyć. Dla jednych to tylko 60 sekund, a dla drugich ! Czasami wyobrażamy sobie za dużo. Mamy wrażenie, że możemy tyle osiągnąć, ale jednak brakuje czasu...
Od kilku dni próbuję dojść do siebie, w szkole była gonitwa o jak najlepsze oceny, mało snu oraz zdecydowanie za mało posiłków dziennych - to wszystko mnie przerosło. Na szczęście nastał czas wymarzonych wakacji!  Skrywam w sobie swoje najmniejsze problemy, które mnie przytłaczają.
Czasami wystarczy chwila, moment, żeby wyluzować się i zapomnieć o wszystkim dookoła .


Klasyczna sytuacja: stoisz w kawiarni, chcesz cieszyć się pyszną, gorącą kawą i nagle pojawia się problem. Czas leci, a ty wpatrujesz się w tablice z ofertą przeróżnych rodzajów kaw i kombinacji smakowych. Zaczynasz się denerwować, bo wybór cię przerasta. Gdybyś tylko wiedziała, czego tak naprawdę chcesz!
Takie sytuacje nie zdarzają się tylko w kawiarni. Nasze problemy z podejmowaniem decyzji dotyczą też wyboru klubu, w którym chcemy się bawić, doboru looku na wieczór czy do pracy/szkoły, aż po pytania o miejsce zamieszkania, plany na przyszłość czy o status obecnego związku. Pizza czy makaron? powinnam się przebrać? Zmienić szkołę czy studia? Może nawet faceta?! Nadmiar możliwości zaczyna nas przytłaczać. Zbyt wiele opcji powoduje chaos w naszej głowie, nerwowość, a czasem też problemy ze snem. Trzeba w końcu odpowiedzieć na pytanie: czego tak naprawdę chcesz?

Co często utrudnia podejmowanie decyzji? 
Zdanie innych -  Tylko my sami wiemy najlepiej, co jest dla nas dobre.
" Jak, zrobię jedno, mogę zrobić drugie " - To ogranicza.
Comfort zone - Nic się nie bierze z niczego. Więcej działania!
Presja społeczna - Nie musimy czegoś robić tylko dlatego, że robią to inni.


W ciągu ostatnich paru tygodni spojrzałam inaczej na wszystko dookoła, lepiej.
Zaczęłam dostrzegać i cieszyć się z najmniejszych drobnostek. I to pozwala mi cieszyć się każdą minutą! :)




Wakacje dobiegły początku, a z tym wiązała się nasza pierwsza rocznica z moim chłopakiem ♥

Z tej okazji wybraliśmy się na sesje zdjęciową. Efekty, niektórych zdjęć poniżej ⇩






Zdjęcia wykonane : Szymon Przybyłka Fotografia

16 komentarzy:

  1. Piękne foty, oby więcej takich sesji :)

    http://mightyycarolinee.blogspot.com/2017/06/afromental-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście wspaniali!😁 piękne zdjęcia.❤ ja mam rocznicę ślubu 9 lipca i już planuje coś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!! <3
      Może wspólny wypad gdzieś razem?

      Usuń
  3. "Nic się nie bierze z niczego" - to mój ulubiony cytat. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia. Zdanie innych bardzo ogranicza w podejmowaniu decyzji. Nie raz się na tym przejechałam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, spokojnie nie tylko Ty :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia! Życzę j najwięcej takich rocznic! ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Również staram się dojść do siebie po szkole, dobrze, że już są wakacje. Bardzo ładne zdjęcia!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy tak ma :)
      Bardzo dziękujemy ;*

      Usuń
  7. jak ja wam zazdroszczę :( O jacie... Pięknie wyszły wam te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia!! Szczególnie to szare i ostatnie :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

|| HOLIDAY || ITALY ||

Hej! Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na wakacjach we Włoszech. Był to mój pierwszy wakacyjny wyjazd zza granicę. To państwo zawsze było dla...