środa, 24 maja 2017

|| WROCŁAW ||


Hejka ! ;) Dzisiaj pokażę trochę zdjęć z minionej wycieczki klasowej - trochę mnie, trochę ich.
Powiem Wam, że dawno nie byłam na tak doskonałej przygodzie, nie sądziłam, że Wrocław jest taki piękny, a ta pogoda? Coś wspaniałego! Tym, którzy jeszcze nie byli zachęcam do wyjazdu :) 
Nasza wycieczka trwała tylko 3 dni, a zostało by się tam o wiele dłużej...

Większość klasy stwierdziła, że WROCŁAW NIE ŚPI! Ciągle tam się coś dzieje. Nieważne czy dzień czy noc, a ludzi nie ubywa. Gorąco zachęcam!!



                                                                          Rynek.
                                                                                                          Rynek.
                                                                                                                         Rynek.

                                                                         Zoo Wrocław.
                                                                                                                     Wrocław wieczorem.
                                                     Wrocławska Fontanna.

                                                                                                                   Hydropolis.
                                                                                                                                Hydropolis.
                                                                                                                          Hydropolis.


                                 

                     Muzeum Przyrodnicze.


      
                                                                                                           My class/My best ♥
                  

11 komentarzy:

  1. Wrocław ładne miasto :D
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Piękne uśmiechy i genialne stylizacje :D To ostatnie taaakie cudowne, na pewno wycieczki niosą ze sobą mnóstwo wspomnień! Ja osobiście uwielbiam wycieczki klasowe !
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię! :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. FOTYY BOSKIE <3 !
    Zapraszam do siebie http://julkaheeej.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. We Wrocławiu byłam tylko raz i to jak byłam mała więc mało co z tego pobytu pamiętam.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Bardzo pozytywne :D WrocLove <3 Piękne miasto..
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam we Wrocławiu po świętach w grudniu, ale tak jest bardzo ładny :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń

|| WROCŁAW ||

Hejka ! ;) Dzisiaj pokażę trochę zdjęć z minionej wycieczki klasowej - trochę mnie, trochę ich. Powiem Wam, że dawno nie byłam na tak d...