poniedziałek, 10 kwietnia 2017

|| THE TRUE HART'S ||

Za dużo od nas wymagają, za dużo dopytują - ludzka ciekawość nie zna granic...
Jakże proste i żyjące istoty, które otaczają nas każdego dnia. Osoby, które są dla nas najważniejsze, wrogowie czy nieznani. Spędzamy z nimi prawie całe życie, obracamy się wokół tych, którzy są na 1 miejscu. Hmm zastanawiałaś/eś się nad tym ile wypowiadamy " gorszych " słów, które nas dotykają oraz ranią? 
Próbujemy być idealni dla ludzi, którzy na to w ogóle nie zasługują. Chcemy być perfekcjonistami choć czasem się gubimy, a potem żałujemy...
Za często się nam wydaję, że życie jest mega ciężkie -
bzdura! Sami kopiemy dziury, a potem do nich wpadamy. Budujemy mosty i chcemy się wdrapać na sam szczyt. Stawiamy sobie wysoką poprzeczkę zamiast zacząć od parteru. Małe kroki do wielkiego sukcesu. Proste, ale prawdziwe słowa. Nie róbmy czegoś ponad nasze siły. Chcesz zabłyszczeć u osoby? Wybierz tą, która przeskoczy dla Ciebie ogromną kałużę. 
"Jedni mówią "kocham", bo kochają,
 drudzy mówią "kocham", bo mówią."





Jesteśmy różni, mamy inne marzenia, inne cele w życiu. Jednak ciągle ze sobą rywalizujemy, chcemy być lepsi od drugiego człowieka; choć czasem nie zdajemy sobie sprawy z kim " zadzieramy ". Takie wywyższanie się często prowadzi do samotności, każdy się od nas odwraca, bo tak naprawdę dążymy do nie wiadomo czego. Po dłuższym czasie zauważamy problem, ale często jest za późno na odbudowanie zaufania.

Kiedyś sama taka byłam...zawsze pierwsza w parze, pierwsza do pomocy nauczycielowi, pierwsza oddawałam prace, chciałam dominować nad ludźmi, bo nadzwyczajnie mi się to podobało.
Z czasem i wiekiem powoli do mnie docierało co ja takiego robię, że tak naprawdę to mi się w ogóle w życiu nie przyda, a zachowuję się nie fajnie.
Teraz się z tego śmieję i jest mi głupio, ale czasu nie cofnę, buduję teraźniejszość, a nie przeszłość:))
Myślę, że każdy w swoim życiu popełnił jakieś błędy i teraz ich żałuję, ale mówi się trudno. Najważniejsze jest to, aby nie popełniać ich znowu,
pamiętaj!
Zmieniłam dość mocno podejście do ludzi, życia. Jedni uważają, że na lepsze natomiast drudzy, że na gorsze..niestety człowiekowi nigdy nie dogodzisz! Pamiętaj, aby być sobą w tym zakłamanym świecie ;)

29 komentarzy:

  1. O kurde. Właśnie uświadomiłaś mi, że jestem taka dominacyjna osobą. Przede wszystkim w szkole, muszę to zmienić. Świetna stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i stylizacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :*
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słabość do białych spodni, niestety moje uda nie pozwalają n a ich ubranie xD
    http://in-makeup-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale przekonałam się, że jest inaczej :)

      Usuń
  5. Post idealnie wpasowany w moją sytuacja zyciową! Czasem nie warto sie starać kiedy i tak nikt tego nie docenia, trzeba czasem zmienic obiket tych starań, może ktoś to zauważy :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba żyć dla siebie, a nie dla innych :)

      Usuń
  6. Hahha zgadzam się, ludziom w życiu nie dogodzi. Muszę przyznać, że moja sytuacja była bardzo podobna. Z czasem zdałam sobie sprawę, że nie warto próbować przypodobać się ludziom, jeśli to graniczy z naszym "ja", więc nawet się już nie staram.
    Ładna stylizacja.
    Obserwuję :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To straszne uczucie, kiedy próbujemy byś idealni dla innych.. Później nie możemy odnaleźć siebie i nie wiemy kim jesteśmy naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną stylizacja, najbardziej podoba mi sie bluza 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ;P
    Co do reszty, no to cóż dużo mówić masz po prostu rację :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak ludzka ciekawość nie zna granic ani nie ma dyskrecji, to smutne, bo przecież każdy z nas marzy o odrobinie tajemnicy przed światem.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super outfit!
    Uwielbiam buty adidasa!:)
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dobrze napisane. Ale niestety to smutna prawda..
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń

|| HOLIDAY || ITALY ||

Hej! Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na wakacjach we Włoszech. Był to mój pierwszy wakacyjny wyjazd zza granicę. To państwo zawsze było dla...