sobota, 1 kwietnia 2017

|| BIRTHDAY GIRL ||

Hejka Kochani!
Muszę Was przeprosić za moją długą nieobecność. Nastały gorsze dni, dużo nauki, problemy rodzinne. Po prawie miesiącu przerwy wróciłam z większą motywacją, z wieloma pomysłami i chęcią na nowe wpisy!
Dziś można się domyśleć po tytule wpisu, że post urodzinowy :D WOW, jak czas leci!
Jak to wszystko szybko mija. Coś jest, a później tego nie ma. Zastanawiamy się kiedy coś było, próbujemy wracać do przeszłości, marnując swój teraźniejszy czas, którego czasem nam brak.
Dziś mając 17 urodziny dochodzę do jednego wniosku Jak szybko człowiek dorasta! 


Pamiętam, gdy miałam 10 lat to marzyłam o pracy jako modelka. Wybiegi, podróże po świecie, poznawanie ludzi show biznes'u to było " to coś " . Jednak z każdym rokiem moje cele schodziły na dalszy plan a pojawiły się nowe, które trwają do dziś. Z czasem większą satysfakcję dawała mi pomoc drugiemu człowiekowi, dobra rada albo zwyczajne spotkanie w ciszy niż być w centrum zainteresowania.
Uważam, że praca jako psycholog ( nie wiem dokładnie jaki ) to będzie dla mnie przyjemność, a nie przymus.



Nigdy nie powiedziałabym, że czas może tak szybko minąć. Żałuję, że nie wykorzystałam różnych sytuacji, ale może to i dobrze? Może dziś nie byłabym tą osobą, którą jestem; dziewczyną z marzeniami  i planami na życie. Cieszę się jak jest, że mam wspaniałe i zaufane osoby wokół siebie, dach nad głową oraz wspaniałą rodzinę ♥ Myślę, że ostatni rok przed wkroczeniem w dorosłe życie będzie ostatnim czasem, aby go dobrze i rozsądnie wykorzystać :) Nie bójcie się ryzykować w swoim życiu, fajnie jest sobie coś powspominać czasem :)








Ja sobie również pozwoliłam trochę powspominać i na zdjęciach możecie zobaczyć mnie ⇦ parę lat wstecz :D 

4 komentarze:

|| WROCŁAW ||

Hejka ! ;) Dzisiaj pokażę trochę zdjęć z minionej wycieczki klasowej - trochę mnie, trochę ich. Powiem Wam, że dawno nie byłam na tak d...