niedziela, 5 marca 2017

|| Three months


Mamy już trzeci miesiąc tego roku,a ja nadal nie umiem znaleźć sobie miejsca. Nic nie idzie po mojej myśli. Wszystko mnie przerasta, ciągły brak czasu. A w nocy zamiast spać, nos mam w książkach -MASAKRA.
Zawsze starałam się myśleć pozytywnie, patrzeć tylko i wyłącznie na swoją osobę, a nie opinię innych.
W ostatnim czasie za dużo rzeczy mnie przerasta, kłócę się o błahostki z najbliższymi osobami.
A zaufanie? Je to straciłam chyba do każdego i liczę tylko na siebie. A jak już chce się komuś wyżalić, nagadać jakie to życie jest do dupy, to najpierw od A-Z muszę znać tą osobę. Czasami jest tak, że z najlepszego człowieka ktoś staję się najgorszy. Poznajemy prawdziwe twarze osób, z którymi kiedyś dzieliliśmy jakąś cząstkę siebie.

Czasami istnieją sprawy, które wymagają spokoju, zapomnienia. Sprawy, których warto nie odkładać na ostatnią chwilę. Niestety ludzie się często poddają, rezygnują. Nie ulegaj problemom, ty steruj swoim życiem, a nie one tobą. Życie mamy jedno i gdy patrzymy na stertę odłożonych spraw po prostu się poddajemy i wmawiamy sobie nie dam rady, to nie na moje siły..
Nieprawda! Wszystko jest możliwe, da się z tego wyjść.


                                               Kraków




14 komentarzy:

  1. Spokojnie! :) Gorsze chwile zdażają się każdemu :) Podstawa to przetrwać ten czas, a póżniej będzie już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)
    Też muszę mieć do kogoś ogromne zaufanie, aby mi się wygadać..
    Z czasem na pewno wszystko się poukłąda, głowa do góry ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Jesteś śliczna :)


    + Co powiesz na wzajemną obserwację?? :) Ja już dodałam, zapraszam również do mnie :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma taki czas w życiu, ale idzie wiosna i trzymam kciuki, aby się wszystko ułożyło!

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci pasują czerwone usta :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia <3
    Mam nadzieję że wszystko się u Ciebie zmienii w czasie i będzie lepiej :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jak najbardziej za tym, by samemu sterowac swoim zyciem i nie pozwolic na to losowi :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń

|| WROCŁAW ||

Hejka ! ;) Dzisiaj pokażę trochę zdjęć z minionej wycieczki klasowej - trochę mnie, trochę ich. Powiem Wam, że dawno nie byłam na tak d...