piątek, 10 lutego 2017

♡ Valentine's Day ♡


Wielkimi krokami zbliżamy się do WALENTYNEK. Dla jednych to czas radości i miłości, a dla drugich jedzenia słodyczy i smutku. Ja w tym roku i mam nadzieję, że w kolejnych latach również, należę do tej 1 grupy :) Reklamy telewizyjne, plakaty w sklepach zachęcają nas, aby wydać kilka złotych więcej by druga osoba się uśmiechnęła ( słodycz, przytulanka, kwiatek itp. ) . Przedstawię Wam kilka prezentów, które można kupić dla swojej połówki ♥

Dla niej 
Podstawowym i trafnym elementem są kwiaty. Nie ważne czy to będzie prezent główny czy tylko uzupełnienie. One spodobają się każdej kobiecie - teraz już każdy rodzaj! Nigdy nie jest za dużo kosmetyków. Ulubiony zapach perfum, czy kolor szminki. W drogeriach łatwo można wybrać walentynkowy prezent, który spodoba się naszej ukochanej. A gadżet walentynkowy? Pluszowe misie, kubeczki w serduszka, czekoladki w kształcie serduszek - jak najbardziej TAK!

Jeszcze inne ciekawe pomysły przedstawię niżej na obrazku :) 

Dla niego
Męskie perfumy to zdecydowanie klasyk. Spodobają się każdemu facetowi. Praktycznym i trafnym prezentem będzie portfel, taki pomysł dla eleganckiego mężczyzny to udany prezent. Lubi się spóźniać? Strzelony w strzał dziesiątkę! - ZEGAREK. Na sportowo lub elegancko to już od gustu :)

Wiele ciekawych rzeczy przedstawiam niżej :)


Wy? Prezent wspólny?Romantyczny film w kinie albo kolacja tylko we dwoje. Powiedzenie "Przez żołądek do serca" w tym wypadku jak najbardziej wpasuje się w walentynkowy nastrój. Wyjazd po za miasto, specjalnie na ten dzień ? Myślę, że wiele osób  jest za TAK! Ahh jakbym mogła zapomnieć bluzy dla par. Tutaj znajdziecie link do różnych napisów :) 

Macie już prezenty? Może jakieś inne pomysły? Podzielcie się! ♡♡

24 komentarze:

  1. Muszę przyznać, ze bardzo fajne pomysły! Sam chyba z jakiegoś skorzystam ��

    OdpowiedzUsuń
  2. I'd like to get all of that! :D
    Great post!
    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorujemy aktualnie, wiec jak uda się zrobić wspólną kolację to będzie dobrze :D A jak nie to przełożymy walentynki na kolejną sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja walentynki spędzam sama haha więc nie mam jakiś problemów z wybraniem prezentu !
    Ładny design bloga!
    Obserwuję i jestem ciekawa kolejnych postów!

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post!
    Zostaw link do bloga, a na pewno wpadnę :)
    Mało brakuje mi do 220 obs, pomożesz :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym prezentem ktory dostaje co roku jest roza! Najcudowniejszy prezent,nwm dlaczego,le kocham! Sa takie magiczne a poza tym pieknie wygladaja na mojej toaletce haha!♥ SUper post;*
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie mam dla kogo kupować, ale uwielbiam dostawać kwiaty i czekoladki. :D

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawowe i sprawia największą radość :)

      Usuń
  7. Ja nie mam takich problemów ( nie mam chłopaka) ale fajne pomysły ja kocham dostawać róże i drobny upominek :)
    Mało brakuje mi do 160 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Walentynki to wspaniałe święto. Nie tylko dla par, bo przecież walentynki i prezenciki wręczamy także naszym przyjaciołom i rodzinie :-} .

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post, ja niestety walentynki rowniez spedzam sama :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto jest sobie wtedy zaplanować czas inaczej? Z przyjaciółmi? :)

      Usuń
  10. Świetne pomysły, ale 'problemy' z wybraniem prezentu walentynkowego jeszcze mnie nie dotyczą :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może w najbliższym czasie coś się zmieni hehe

      Usuń
  11. ja poki co nie musze sie martwic o prezenty na walentyki, gydz jeszcze nie znalazlam swojej drugiej polowki ;p


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie czas, abyś poznała swoją drugą połówkę :)

      Usuń

|| HOLIDAY || ITALY ||

Hej! Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na wakacjach we Włoszech. Był to mój pierwszy wakacyjny wyjazd zza granicę. To państwo zawsze było dla...