sobota, 25 lutego 2017

|| MISS

Witajcie ♥
Tak jak wspomniałam w poprzednim wpisie, dzisiejszy będzie z wynikami castingu.
Na początku opowiem Wam jak do tego doszło, że się tam zjawiłam.
Dość bardzo interesuję się modą, uwielbiam być przed obiektywem , wybiegi i ta cała atmosfera to coś WOW ♡ Postanowiłam spróbować swoich sił tak blisko mnie...w Pszczynie. Trochę się stresowałam, gdy tam jechałam, ale lubię podejmować wyzwania i to było jedno z ważniejszych.. Nasłuchałam się wiele, że ' to pewnie jakieś nieprawdziwe ' albo ' szukają młodych naiwnych dziewczyn! ' bla bla bla....
Okej, za nim się namyśliłam czy jechać czy też nie, to przeszukałam cały internet, poczytałam i stwierdziłam, że to żadna ściema. Na miejscu rozmawiałam z przedstawicielem tego wydarzenia, była tam też zeszłoroczna Miss i te paręnaście minut dało mi taką radość, że przez resztę dnia chodziłam z uśmiechem od ucha do ucha :)
Dowiedziałam się tam kilka przydatnych informacji.
Gdy wróciłam do domu to dostałam miliony wiadomości z pytaniem " I jak było ? " Oczywiście każdy dostał odpowiedź w stylu ' super, cudowne przeżycie itp'.
Od soboty wystarczyło mi czekać na wiadomość.
Jak mam być szczera to nie myślałam o tym w ogóle :D Skupiłam się bardziej na szkole i nauce..
Aż do wtorku. Dzień jak co dzień wróciłam do domu, usiadłam do lekcji i dostałam telefon.
W słuchawce słyszałam ten sam męski głos co w sobotę. I słyszę, że ZAKWALIFIKOWAŁAM SIĘ DALEJ ! ♥♥ Takiej radości jak wtedy to ja dawno nie miałam!
od razu najbliższe mi osoby zostało poinformowane o tym co udało mi się osiągnąć.



Dzisiaj odbyło się pierwsze spotkanie z kandydatkami. Były omawiane ogólne sprawy organizacyjne. Konkurs podzielony jest kategorie na nastolatek i kobiet dorosłych.
Dziewczyny 14-18 wychodzą w sukniach wieczorowych, strojach sportowych, strojach kąpielowych oraz tak elegancko ( spodnie, żakiet, koszula ). Natomiast kobiety 18-27 wychodzą w sukniach ślubnych, sukniach wieczorowych, strojach kąpielowych oraz w bieliźnie. Wszystkie próby odbywają się w Tychach w weekendy, a Gala Finałowa w Pszczynie 6.05.2017r. Będę traktowała to jako zabawę, a nie rywalizację i podkładanie nóg koleżankom. Dziewczyny wydają się sympatyczne, miłe, koleżeńskie. Z jedną w sumie już rozmawiałam. Jest to na pewno przygoda, w której poznam nowe osoby, trochę się zapoznam ze światem modelingu - przynajmniej w jakimś stopniu.
Na kolejnym spotkaniu będą przymiarki strojów i potem próby, próby i jeszcze raz próby...








Do usłyszenia w następnym poście ;* ;* 

30 komentarzy:

  1. Hej Kochana!

    Nie powiem, że naprawdę fajnie się zapowiada :)
    Mimo, że to nie jest nie wiadomo jaka skala wydarzenia, ale od czegoś się zaczyna :)
    Fajnie że sprawdziłam na temat wiarygodności wydarzenia(upewniło Cię, że jest w porządku).
    Doświadczenie na pewno Ci się przyda w przyszłości, czy Ci się uda czy nie.

    Trzymam kciuki byś jak najwięcej skorzystała i również jak poprzednik GRATULUJĘ CI, spróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  2. Gratuluję! Nadajesz się do tego :D Mam nadzieję, że sporo osiągniesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci powodzenia! :)
    I gratuluję za pozytywne nastawienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) Super szal!
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i życzę powodzenia w wielkim świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Gratulację. Obserwuje i będę śledziła twój sukces aż do wygranej. Trzymam kciuki.
    zapraszam do mnie
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super że ci się udało, zresztą nic dziwnego jesteś bardzo zgrabna i ładna. Powodzenia :)

    pozdrawiam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ci! Wydaje mi się, że możesz zajść naprawdę daleko, masz idealne predyspozycje :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Od małych kroków zaczynają się wielkie przygody :) Wpadnij do mnie shakalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę powodzenia :) Super, że się nie poddałaś i postawiłaś na marzenia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.this-iss-it.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo marzenia warto spełniać :) Dziękuję!

      Usuń

|| HOLIDAY || ITALY ||

Hej! Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na wakacjach we Włoszech. Był to mój pierwszy wakacyjny wyjazd zza granicę. To państwo zawsze było dla...