niedziela, 19 lutego 2017

HIT || TRENDY 2017

Witajcie Kochani! Ahh co to był za tydzień - choroba nie popuszczała ani jednego dnia, dopiero teraz w weekend coś się polepszyło i też z tego skorzystałam. Wybrałam się na casting Miss Ziemi Pszczyńskiej Nastolatek! Co z tego będzie? Wszystko się okaże już w tym tygodniu! :D Więcej o tym już w kolejnym poście.

Dziś zapraszam Was na TRENDY WIOSNA-LATO 2017...
Inspiracje i największe hity obracają się wokół lat osiemdziesiątych, ale nie tylko. Projektanci z sentymentem wspominają jaskrawe kolory i disco imprezy. Powrócą do nas spodnie z szerokimi nogawkami, jeansowe katany, poszarpane spodenki czy bluzki z odkrytymi ramionami i wiele, wiele innych stylizacji. Pojawi się również kilka " dziwnych " rzeczy, jak kolczyki nie do pary, pluszowe torebki, kształty torebek w niecodziennym wyglądzie np. kształt pistoletu.

1. SZEROKIE SPODNIE

 


 2. FALBANY 




3. PLISY 



4. KABARETKI 



5. JEANSOWE KAMIZELKI 




6. BLUZKI Z ODKRYTYMI RAMIONAMI 



7. PRĄŻKI 



8. SPODNIE Z DZIURAMI 




9. NASZYWKI I HAFTY 




10. DUŻE RĘKAWY 




To na tyle inspiracji. Zapraszam Was do kolejnego posta, który już niedługo! ♡♡


23 komentarze:

  1. Wow, jak fajnie zobaczyć tutaj bluzkę z falbanami, bo właśnie taką kupiłam przed miesiącem. Dobrze leżała, ale nie wiedziałam, że to hit tego roku. Co do kabaretek chyba ciężko byłoby mi się przemóc i je założyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę się przekonać co do szerokich spodni :/
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre trendy przypadły mi do gustu! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Szerokie spodnie chyba nigdy mnie nie przekonają :D
    Jeansowe kamizelki są świetne :)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają! :)

      Usuń
  7. Uwielbiam szerokie spodnie, ale średnio do mnie pasują, bo uważam, że dobrze one tylko wyglądają na długich i chudych nogach, czego ja niestety nie posiadam. :D Bardzo fajny pościk. :) http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz idealny krój dla siebie <3 Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Szerokie spodnie jakoś do mnie nie przemawiają, ale niektóre są super :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi wszystkie ciuchy co są trendami lubić :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Bluzki z falbanami i spodnie z dziurami moje ulubione. ;))

    Obserwuję oczywiście. ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!! Soo beautiful!! I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem najbardziej zakochana w falbanach i szerokich spodniach ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

| | AKCJA : MOTYWACJA | |

Cześć Dziewczyny!   Dzisiaj przychodzę do Was z postem jakiego jeszcze nie było. A mianowicie przedstawię Wam  5 trików , by znaleźć mo...