niedziela, 5 lutego 2017

FASHION LOOK - pastele 2017

Delikatne kolory wracają, czuć wiosnę! 

Zima trzyma się mocno, ale cały czas tęsknimy za słońcem, ciepłem i lekkością. Czernie i szarości mogą się już nudzić, tym bardziej, że moda też potrzebuje odrobiny oddechu w postaci delikatnych barw. 

Dlatego wiosną/latem warto stawiać na ubrania w modnych, pastelowych kolorach. W jasnym błękicie, pudrowym różu czy beżu można stworzyć stylizację zarówno na co dzień, jak i na ważne okazję, np. wesela. Ubrania w pastelowych kolorach można łączyć ze sobą, tworząc total look lub miksować z innymi, bardziej intensywnymi barwami. Dzięki takim jasnym kolorom stylizacja będzie wyglądać jeszcze bardziej stylowo!

                Niżej przedstawiam Wam kilka propozycji ubrań, które znajdziemy w sklepach ♥♥

ZARA - 49,90 zł.
H&M - 31,90 zł.
PULL&BEAR - 49.90 zł.
SINSAY - 39.90 zł.
STRADIVARIUS - 89.90 zł.
STRADIVARIUS - 229,90 zł.


BERSHKA 79,90 zł.

BERSHKA - 89,90 zł.

                                                                    ZARA - 139 zł.


                       Mam nadzieję, że Wasza szafa nabierze teraz jasnych kolorów.
                       Piszcie w komentarzach czy chcecie więcej takich, podobnych postów :)
                               












28 komentarzy:

  1. Chętnie poczytam dalsze posty o tych nieziemskich pastelowych ciuszkach ❤ czekam na kolejne posty. Pozdrawiam kochana ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowe kolory są prześliczne! Rzeczywiście kojarzą się z nadchodzącą wiosną :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, inspirujący post :) Uwielbiam takie kolorki
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te rzeczy :) Lubię takie kolorki, ale czarny także i nie wyobrażam sobie mojej szafy bez czarnego/białego/szarego :)
    ANKUULS - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł z tym postem i chętnie poczytam kolejne wpisy:)
    osobiście spodobała mi się ta ostatnia bluzeczka z zary:))
    jest śliczna!
    dodaje do obserwowanych i będę tu częściej:))
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolo :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie kolory, aż chce się wiosnę <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, jasne kolorki. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje. Zakochałam się w tych różowych szortach - są niesamowite! <3 Obserwuję. :*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wybrane propozycję się spodobały :)

      Usuń
  10. I love pastel, so it won't hard for me to wear it! :)
    Great post!
    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ubrania w takich kolor i w takim stylu! Można utworzyć z nich wiele wspaniałych stylizacji :)
    www.all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę doczekać się słoneczka i zieleni za oknem. Sama zakochana jestemw pastelach i na wiosnę muszę wyposażyć w nie swoją szafę
    Czekam na więcej takich postów ;*
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo wiosna nadejdzie ;d
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  13. Uwielbiam pastele jednak w mojej szafie zawsze przeważają ciuchy w ciemnych kolorach :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas dodać jasności ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Ooo śliczne rzeczy! Najbardziej podoba mi się bluzka z Pull&bear <3
    Uwielbiam pastele :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

|| SURPRISE ||

Hej Kochani! Tak jak wspomniałam w pierwszym poście po powrocie, będzie niespodzianka ! Jedno wielkie - WOW, Ale jak? Skąd pomysł itp....