sobota, 21 stycznia 2017

|| bad bored sad ||

Samotność?
Samotność nie świadczy o byciu gorszym... Jest to stan, który się przydarza i z którym trzeba umieć żyć, radzić sobie. Trzeba mieć w sobie pewność siebie, poczucie własnej wartości i przede wszystkim tę wiedzę, że samotność nie jest porażką. Nie świadczy o przegranej. Znajomości nie są grą, więc automatycznie ich brak nie jest przegraną.

Co jest nie tak z człowiekiem samotnym? Nic. Co nie tak ze starą panną, singielką, osobą bez rodziny czy przyjaciół? Nic nie jest nie tak. W dzisiejszych czasach o prawdziwych przyjaciół trudno, zaś rodzina może odwrócić się w najmniej spodziewanym momencie.
Ludzie przychodzą i odchodzą. Czasem ich w ogóle nie ma, a czasem są, a kiedy indziej są, ale tak jakby ich nie było. Różnie bywa. Najważniejsze to jest mieć zawsze.....siebie.




Ludzie zawsze będą coś mówić, coś twierdzić. A tak na prawdę to najważniejsze jest ufać sobie, a ludziom w drugiej kolejności. Niektórym to najlepiej wcale, bo są tacy, którzy lubią rzucać słowa na wiatr.
No bo co z tego, że ktoś jest miły i sympatyczny ? Każdy może taki być. Gdy aura sympatyczności opadnie, u niejednego zaczynają się wysuwać różki. I wtedy nie jest tak fajnie jak na początku.

W ostatni dzień 2016 r. usłyszałam pewne zdanie. " Ludzi trzeba sobie selekcjonować " .
Czasem nie zdajemy sobie sprawy ile cennych spraw przekazujemy drugiej osobie. Ale czy zastanawialiśmy się nad tym czy ich to w ogóle interesuje ? Czy po prostu nasze nasze słowa są wypowiadane osobom, które lubią tworzyć historię.



Przez ostatnie parę tygodni dużo myślałam nad pewnymi sprawami, aż za dużo. Jednak czegoś się nauczyłam i nadeszła we mnie zmiana. Dla wszystkich fałszywych osób, " hejterów " pewnie będzie to śmieszne... Ale uważaj sobie co chcesz. Jak już kiedyś wspominałam życie należy do mnie, a nie do tzw. " osoby trzeciej " . Popełniałam dużo błędów, które czasem wiele mnie kosztowały. Jednak czasu nie cofnę, a przyszłość w moich rękach.
Poprzez osoby, które przy mnie są, czasem wszystko jest prostsze. I tak na prawdę wystarczy tylko garstka zaufanego grona do prawdziwego szczęścia.

Ceńmy sobie każdą wolną chwilę, szanujmy ludzi, którzy chcą być w naszym życiu codziennym.
Nie przejmujmy się opinią innych - nie warto satysfakcjonować ich :)




61 komentarzy:

  1. To my jesteśmy swoim najlepszymi przyjaciółmi, wiemy o sobie najwięcej i musimy się akceptować! ♥

    Te donaty jednorożce są takie cudowne, nie mogę się napatrzeć haha. Bardzo chciałabym być na takim spotkaniu, ale niestety było to dla mnie niewykonalne...

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre! :)
    http://trainingandhealthfood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi samotność, w niektórych momentach pozwala się zregenerować i jest potrzebna od czasu do czasu. Świetnie napisane :)
    http://all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello.

    Great post. I like your blog.
    I am following you on GFC, I hope you will follow back.

    Greetings. :)

    My blog - Aminique

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis bardzo wartościowy, oby więcej takich! :)
    Bardzo ładne buty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitny tekst - ja staram się podchodzić do życia optymistycznie i cieszyć się z tego, co mam. Pewna mogę być tylko rodziców (z uwagi na fakt, ze jestem jedynaczką, faceci są bądź nie, a z przyjaciółmi jest jak z tęczą, potrafią rozjaśnić nasze życie, jednak czasem znikają tak samo szybko, jak się pojawili. :) Akceptacja samej siebie to podstawa - w końcu to nasza walka z codziennością i zmagania z szarą rzeczywistością. :)

    PS Stylizacja świetna kochana - vamp kroczący w stronę zachodzącego słońca. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  7. madrze napisanany post, sliczne zdjecia! ♥

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że są dwa rodzaje samotności. Pierwsza jest chwilowa, kiedy po prostu potrzebujemy na chwilę odsapnąć do wszystkich, pobyć samemu. Druga jest długotrwała - niby polega się tylko na sobie, ale z czasem to strasznie przytłacza.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że samotność jest trudna i nie życzę jej nikomu

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i cudne buty! :)
    Również obserwuję ;*
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Piękne buty! Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne buty! Wszystko jest no po prostu genialne! Bosko wyglądasz kochana. Bardzo spodobał mi się twój blog. Wspomniałaś u mnie o wspólnej obserwacji, a więc ja już. Teraz czekam na ciebie. Pozdrawiam Serdecznie :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądrze napisałaś to wszystko! A co do zdjęć to są przepiękne *.* a buty są mega :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Daje dużo do myślenia :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się czytało. Ja lubię czasem samotność. Mogę wtedy zadbać tylko i wyłącznie o siebie, ale moje życie tworzą ludzie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Wiadomo, że samotność czasem jest potrzebna

      Usuń
  16. Podoba mi się napis na koszulce, no i botki strasznie mi przypadły do gustu :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam prawdziwej przyjaciółki, bo moim zdaniem takich nie ma :( ale nie czuję się samotna :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba umieć sobie radzić z własnym życiem :)

      Usuń
  18. To co napisałaś.... Coś niesamowitego. Naprawdę, wreszcie ktoś powiedział otwarcie, że bycie samym nie jest jakimś zgorszeniem. Czasem lepiej być samym niż użerać się z kimś, kto tak naprawdę z dnia na dzień zmienia maskę :)
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, człowiek jest niekiedy bardziej szczęśliwszy sam niż wokół fałszywych ludzi :)

      Usuń
  19. Ostatnie zdanie idealnie trafia w moją definicję własnego samopoczucia. Ciekawy post. :)


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo życiowy wpis, ładnie to wszystko ujęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to napisałaś a zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od czasu do czasu lubię posiedzieć sobie w samotności, w zaciszu własnego pokoju :)
    Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia, buty najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczne zdjęcia, bardzo podobają mi sie twoje spodnie, a co do samotności- mam identyczne zdanie;)

    zapraszam do mnie
    durabilityblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, bardzo profesjonalnie na nich wyszłaś a pot dobrze i mądrze napisany :) :* Podoba mi się!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja przez większość mojego życia byłam sama i naprawdę tego nie znosiłam, jednak z czasem kiedy znalazłam przyjaciół zaczęłam bardziej doceniać samotność można wtedy odpocząć od całego świata, a przecież każdy z nas potrzebuje czasem posiedzieć samemu :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  28. Przez praktycznie całe swoje życie byłam spychana na bok przez rodzinę, każdy miał swojego pupilka - rodzice mojego młodszego brata, a teraz.. urodził się kolejny brat. Dziadkowie kuzynkę. Szukałam wsparcia wśród przyjaciół, którzy okazali się nimi nie być -aż zostałam sama i zaczełam się w sobie zamykać. Ciężko polegać na samej sobie, bo przecież "człowiek to zwierzę stadne" nikt nie chce być sam. Szukałam pomocy - Zamknęłam się w sieci - gdzie poznałam chłopaka, z którym jestem do dziś. Teraz nie wiem czy to smutne, że byłam taka samotna czy dzięki tej samotności poznałam miłość :D

    Dziękuję za komentarz, obserwuje :)
    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno Cię czegoś nauczyło :) jest jednak plus tej samotności - miłość .
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  29. Bardzo mądrze napisane ! :)
    Skąd spodnie? :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Super szal, sama chciałam sobie taki kupić ostatnio ale nie mogłam nigdzie znaleźć :/
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

| | AKCJA : MOTYWACJA | |

Cześć Dziewczyny!   Dzisiaj przychodzę do Was z postem jakiego jeszcze nie było. A mianowicie przedstawię Wam  5 trików , by znaleźć mo...