niedziela, 4 grudnia 2016

|| I ZNOWU NIEPRZESPANA NOC ||


Kolejna noc, chwila, moment...
Najwięcej myślimy nocą, gdy wszyscy śpią, a w pokoju jest ciemno.
Wtedy najczęściej wracamy do przeszłości, do złych wspomnień.

To długie leżenie w łóżku przed zaśnięciem, to nocne rozmyślanie nad dosłownie wszystkim od pewnego czasu jest nieodłączną częścią mnie. Weszło mi w nawyk…


Kalendarz pokazuje już grudzień. Za oknami przez parę dni było widać zimową aurę,
z szafy trzeba było wyciągać najcieplejsze ubrania. Ale to znaczy, że powoli czuć święta.
Trudno uwierzyć, że ten cały rok tak szybko przeleciał...do jego zakończenia zostało
tylko 27 dni! Bardzo lubię ten miesiąc, bo Gwiazdka! Bo kto jej nie lubi? :)
Jednakże jest to czas wystawiania ocen i nieprzespanych nocy, które poświęcamy na naukę.Ostatni tydzień z moją klasą przeżyliśmy dość aktywnie, stres cały tydzień - ale już za nami!
Dlaczego takie ciężki dni?
Mieliśmy panoramę, czyli przedstawienie profilu przez max.5 dni. Mega się w to zaangażowaliśmy ( przynajmniej większość ) .
Pierwszego dnia byliśmy zwierzakami, drugiego ratownikami medycznymi oraz pielęgniarkami, trzeciego " nieudana operacja " - zombie, czwartego każdy z nas był jakimś pierwiastkiem i ostatniego dnia wielkie zakończenie :) Niżej pokaże Wam parę zdjęć.
Grudzień jest znany również z 6 grudnia, czyli Mikołaj. Małe dzieci wyczekują w przedszkolach starszego pana z brodą, który niesie dla nich prezenty. Natomiast dla tych starszych jest prawda znana. Cieszmy się z tego miesiąca i korzystajmy z ostatnich dni tego 2016 roku :)









( Wybaczcie za jakość, ale wszystkie zdjęcia robione są z telefonu ) 

Więcej o świątecznym klimacie w następnym poście, do usłyszenia <3

10 komentarzy:

  1. Mądre słowa! Ja to sama nie wierzę że już grudzień i za miesiąc będzie nowy rok, nowe postanowienia itp :) Bardzo fajny post , miło się go czytało
    Zapraszam do siebie; reginaboguckaaa.blogspot.com:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa Ty - wszystko możesz zacząć od nowa :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa ;*

      Usuń
  2. niezły pomysł, w szkole na pewno było ciekawie patrząc po tych zdjęciach. :) wersja zombie najbardziej mi się podoba, świetne charakteryzacje Wam wyszły. :)
    ja za grudniem nie przepadam, bo zwykle właśnie coś się kończy, ale w tym roku patrzę na niego zdecydowanie łaskawszym okiem i mam nadzieję, że przyszły rok będzie lepszy. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciekawie, wiele pozytywnych komentarzy od równieśników :)
      Wierzę w to, że będzie w 100% lepszy :*

      Usuń
  3. Bardzo lubię święta! :)
    Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ci trochę tego wydarzenia w szkole :') Moje liceum nie organizuje zbyt wielu takich akcji. Charakteryzacja na zombie wygrała wszystko ^^ Życzę ci wszystkiego dobrego i takich ocen na półrocze, jakie sobie wymarzyłaś ;)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądacie w tych strojach, haha!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń

|| HOLIDAY || ITALY ||

Hej! Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na wakacjach we Włoszech. Był to mój pierwszy wakacyjny wyjazd zza granicę. To państwo zawsze było dla...