sobota, 31 grudnia 2016

|| The End 2016 ||
















Święta, Święta i po Świętach...

 3 dni, na które każdy tak czekał, dobiegły końca. Długie przygotowania, aby wszystko było wykonane perfekcyjnie oraz świąteczna gorączka w sklepach - KONIEC !
Dzieli nas dosłownie kilkanaście godzin do Nowego Roku. Szczerze? Cieszy mnie ten fakt. Rok 2016 nie jest przeze mnie dobrze wspominany, był najbardziej intensywnym i wymagającym rokiem... Oczywiście mogę powiedzieć, że wydarzyło się parę sytuacji, z których dzisiaj jestem ogromnie szczęśliwa. W ciągu tych 366 dni zauważyłam w sobie zmianę, dla niektórych na lepsze, a dla innych na gorsze - nie wiem. W każdym bądź razie ja jestem z niej dumna.

Na powyższych fotografiach umieściłam po 1 zdjęciu z każdego posta w 2016r. ;)



Mam nadzieję, że rok 2017 będzie dużo lepszym dla mnie i dla Was. Spełnijmy swoje marzenia, bo warto.  Taka myśl mi się teraz nasuwa, że nie stawiajmy sobie konkretnych celów na kolejny rok, a dlaczego? Bo wydaję mi się, że połowa albo i większa połowa tych postanowień nie zostanie zrealizowana. Tłumaczyć się będziemy brakiem czasu i przesuwaniem tego na następny dzień i tak w kółko aż znów rok minie albo po prostu brakiem chęci i wmawianiem sobie " nie dam rady " . Żyjmy chwilą bez większego planowania przyszłości, bo czas może pokazać nam wielkie rozczarowanie.





Życzę Wam spędzenia ostatniego dnia tego roku w jak najlepszym gronie znajomych, abyście nie myśleli o problemach, a błędy odeszły w zapomniane. Spełnienia wszystkich marzeń w 2017r. :) 

21 komentarzy:

  1. Postaram się, aby 2017 był moim rokiem i Tobie też tego życzę! ♥

    Pozdrawiam,
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką nadzieję ,że ten nowy rok będzie dla nas dużo lepszy niż poprzedni :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam taką nadzieję, że będzie lepszy niż poprzedni, o którym raczej pamiętać nie chce :( wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia. życzę Ci aby w 2017 uśmiech nie zchodził z twojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia *.* mam nadzieje ze rok 2017 będzie najlepszy! Pozdrawiam.
    Ideadiygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Tobie również życzę jak najlepszego tego roku ;*

      Usuń
  6. już trochę po czasie, ale mam nadzieję, że ten rok bardzo dobrze się dla Ciebie zaczął :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i zdjęcia :)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    Świetny blog :)
    Pozdrawiam.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

|| SURPRISE ||

Hej Kochani! Tak jak wspomniałam w pierwszym poście po powrocie, będzie niespodzianka ! Jedno wielkie - WOW, Ale jak? Skąd pomysł itp....