sobota, 17 grudnia 2016

Do you have a friend?

 W świąteczny czas, wszyscy chcą żyć w zgodzie...Wymiękają.
 Czas kiedy wybacza się ludziom, którzy naprawdę nas skrzywdzili. Duże i małe rzeczy odchodzą w zapomniane, bo liczy się tu i teraz.               
                       

Każdy we wrześniu wskoczył do klasy wyżej albo zaczął kolejny etap w innej szkole.
Idziemy w kierunku lepszego życia, zaczynamy coś nowego. Odchodząc ze starych klas słyszeliśmy słowa " nasz kontakt nigdy nie zaniknie " , " nieważne gdzie pójdziesz będziemy jednością, jak zawsze " itp.
Pewnie zastanawiacie się do czego dążę...
Ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Sama nie wiem. Może coś Wam opowiem, jakieś przemyślenie(?)


W życiu przychodzi moment cięższych chwil,złego samopoczucia, wszystko na nie, wtedy gubimy się we własnych myślach..I to mnie chyba dopadło.
Zastanawialiście się kiedyś nad tym, kto to taki " prawdziwy przyjaciel ", czy macie wokół siebie taką osobę? Najczęściej są to przyjaźnie krótkotrwałe, bądź internetowe. Mogłoby się wydawać, że mamy przyjaciela na wyciągniecie ręki, bo przecież " mamy tyle znajomych na facebooku ". Oczywiście są to osoby, z którymi przeżyliśmy wiele wspaniałych chwil, ale czy są tacy, którzy przybiegną w każdej chwili, doradzą, będą z Tobą w złych chwilach? Myślę, że mało jest takich osób, a jeżeli ktoś kogoś takiego posiada, to naprawdę jest szczęśliwcem!
Czemu poruszam taki temat przed świętami? Uważam, że jest to idealny czas na to, aby stać się lepszym człowiekiem i docenić prawdziwych przyjaciół.

Czy posiadam prawdziwą przyjaciółkę/przyjaciela ?Oczywiście, że tak! Mam najlepszą przyjaciółkę, z którą znam się od czasów podstawówki. Wiemy o sobie wszystko - dosłownie! Mimo złych dni nigdy nie przestałyśmy się wspierać.Zawsze możemy na siebie liczyć. Jest dla mnie jak siostra♥. Mam też wspaniałego chłopaka, którego poznałam całkiem przypadkiem, a stał się najważniejszym mężczyzną w moim życiu. Mam w nim duże oparcie, jest w każdej chwili kiedy go potrzebuję! Nigdy nie odmówił mi pomocy ♥

Oczywiście mam jeszcze kilka osób, do których wiem, że mogę zawsze przyjść...jednak to nie jest taka mocna więź :)



Jednak teraz spójrzmy na to trochę z innej strony. Każdy z Was ma własne życie, spotykacie się od czasu do czasu, aby przerobić " głębsze tematy " . Nie przeżywacie już wszystkiego razem, bo doskonale wiecie, co dana rzecz dla drugiej strony znaczy. Więc zaczynacie przeżywać pewne zainteresowania z innymi. Odkrywacie, że oni też maja ciekawy punkt widzenia. Dzięki innym znajomym możecie bardziej doświadczać pasji, których nie mogliście z przyjacielem - wychodzić na koncerty, do kina, na spacery. Bądźmy szczerzy, Twój przyjaciel Cię akceptuje w całej okazałości, ale to nie znaczy, że zaraz wszystkie pasje będziecie podzielać wspólnie. To jest Twój przyjaciel, ale nie kopia. I widzisz, że aby się rozwijać musisz mieć kontakt z innymi ludźmi.
Prawdziwa przyjaźń jest trochę jak dojrzały związek kobiety i mężczyzny. Wszyscy wiedzą, że starać się trzeba cały czas, ale mało kto to robi.

Istnieje jednak pokusa, że gdy widzisz jak wszystko jest między Wami super, to spuszczasz z tonu. Czyli, że Ty masz swoje życie i cele, a Twój przyjaciel swoje. Dostrzegasz, że świetnie bawi się z innymi, więc Ty nie jesteś potrzebny. To jest pierwszy krok do zepsucia tego co tak długo budowaliście.
Jeśli chcesz brać, to musisz umieć dawać. Pamiętaj, że Twój przyjaciel, ma także potrzeby, a nie tylko jest dla Ciebie" ścianą płaczu " .

Pewnego dnia zdajesz sobie sprawę, że już naprawdę dużo ze sobą przeżyliście, ale nie oglądaj się za siebie, tylko pomyśl co może Was jeszcze spotkać.
Pamiętajcie, że oprócz wylewania łez i rozmów o 4 nad ranem, musicie zrobić coś spontanicznego, coś nowego = trzeba się nawzajem zaskakiwać, bo inaczej nie będzie kwitło.

Dzisiejszy wpis jest dla tych, którzy posiadają osobę, która jest dla nich tym oparciem i z którą zawsze mogą się śmiać...
Wiem, że Wy to pewnie wszystko wiecie, ale wiedzieć, a robić to dwie różne rzeczy ;)





" Przyjaźń jest największym darem, jaki mądrość może ofiarować, aby uczynić całe życie szczęśliwym. " ~ Epikur

" Miłość to dwie dusze w jednym ciele, przyjaźń - to jedna dusza w dwóch ciałach " ~ Tadeusz Kotarbiński

30 komentarzy:

  1. Przyjaźń to świetna sprawa. Ja posiadam taką osób chociaż czasem mnie denerwuje i tak ją kocham. świetny post i zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo gorszych chwil zawsze jesteśmy z ta druga osoba :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się te cytaty ! :) Śliczne paznokcie - idealne na święta.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją najlepszą przyjaciółką jest moja siostra 😍 super blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że zna Cie najlepiej :D
      Dziękuję !

      Usuń
  4. świetne cytaty i super stylizacja, najbardziej podoba mi się sweter :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweterek do kupienia w H&M
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Odkąd z przyjaciółką poszłyśmy do innych szkół, to niestety nasz kontakt jest sporadyczny, ale jak już się spotykamy to cieszymy się jak małe dzieci.

    Zapraszam serdecznie :)
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, że podczas spotkań jest zabawnie :D

      Usuń
  6. Z tego co zrozumiałam, to jeszcze przed Tobą, ale dla mniej największym wyzwaniem było utrzymanie przyjaciół, gdy szłam na studia do innego miasta niż oni, a także w momencie gdy poznałam już dziś swojego męża. Człowiek wtedy całkowicie oddaje się miłości, dopiero po pewnym czasie rozumie swój błąd. Część z tych przyjaźni już udało mi się odbudować natomiast część na zawsze odeszła...
    Bardzo ładna stylizacja, i z Ciebie modelka! :) Pozdrawiam!!

    www.lovethelifeyoulive.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas teraz poróżniły szkoły i niestety każdy z nas poszedł w swoją stronę. Może dopiero nawet za parę lat zrozumiemy błędy :) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ;*

      Usuń
  7. Jaka Ty jestes sliczna! :) outfit bardzo do Ciebie pasuje widac ze czujesz sie w tym swietnie

    OdpowiedzUsuń
  8. moja najlepsza przyjaciółka to obecnie mój chłopak i wystarcza mi w pełni. ;) jakoś tak z kobietami nie jestem w stanie się dogadać na dłuższą metę i wolę pozostawać w gronie koleżanek. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy przyjaciela wybiera sobie sam :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Niestety moje kontakty z przyjaciółką się pogorszyły... Może teraz w okresie świąt spróbuję go odzyskać ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jesteś a jeżeli chodzi o najlepszych przyjaciół ja już w sumie w to nie wierze mam kilka przyjaciółek, którym ufam bardzo i je kocham, dużo z nimi przeżyłam ale też dużo było złych rzeczy i nie potrafię nazwać ich inaczej
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ufać tym, których znamy najdłużej <3
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Prześliczna stylizacja:)
    W tym zakręconym świecie, pełnym nienawiści i zawodów dobrze znaleźć choć JEDNEGO PRAWDZIWEGO przyjaciela.
    W dzisiejszych czasach nigdy nie wiadomo na kogo trafimy i komu będzie warto zaufać. Ja już na kilku osobach się zawiodłam. Jestem w jakiś sposób bogatsza o doświadczenie. Wiem, że zaufanie może być bardzo szybko naderwane, dlatego nie warto darzyć tym uczuciem byle kogo:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Zgadzam się z Tobą i czasem zastanowić się parę razy komu się zwierzamy :)

      Usuń
  12. Ślicznie wyglądasz!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaźń to świetna relacja, o którą należy dbać :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

|| WROCŁAW ||

Hejka ! ;) Dzisiaj pokażę trochę zdjęć z minionej wycieczki klasowej - trochę mnie, trochę ich. Powiem Wam, że dawno nie byłam na tak d...