sobota, 22 października 2016

WYSTARCZY CHCIEĆ


A gdyby tak zatrzymać czas? Spojrzeć inaczej na świat, który nas otacza? Zastanowić się nad sensem życia. Nad wszystkimi błędami, wypowiedzianymi słowami, nad tym co było złe..


Na każde z tych pytań jest wiele odpowiedzi, mamy podzielne zdanie, widzimy inne plusy i minusy.. Każdy z nas jest różny, a mimo tego i tak się porównujemy do drugiego człowieka- jaki jest tego sens? Nikt nigdy nie będzie taki sam, wystarczy chcieć być lepszym sobą i dbać o lepsze jutro. Są bariery, które mówią głośno STOP - to jest moment, gdzie mamy się zatrzymać i dojrzeć błędu.



A wiecie czego najbardziej nie lubię w ludziach? Wykorzystywania czyjegoś wrażliwego sumienia. Ahh.. i wzbudzania poczucia winy, choć tak naprawdę człowiek nic złego nie zrobił tylko musiał coś wybrać. Coraz bardziej przekonuję się do tego, że z niektórymi sprawami, problemami, miejscami bądź nawet ludźmi należy się rozstać i nie chodzi tutaj o jakąkolwiek dumę, ale o spokój wewnętrzny bo chyba to daje tak naprawdę największe szczęście. Poza tym można to jeszcze wytłumaczyć w taki sposób, iż po jaką cholerkę mamy otaczać się ludźmi, którzy potrafią oceniać innych, nie mając zamiaru odrobinę spojrzeć na samych siebie czy też zamiast powiedzieć nam w twarz co naprawdę myślą, robić to zaraz po tym jak znikamy za pierwszym lepszym " rogiem "



Pamiętajcie, że nikomu nie musicie się tłumaczyć ze swojego życia, ale nikt nie musi tłumaczyć się Wam. Ufajcie ludziom, którzy potrafią mówić prawdę w cztery oczy i co najważniejsze - tym, którzy potrafią szczerze cieszyć się nie tyle ze swoich własnych, ale i Waszych sukcesów.




Bądź świadomych swoich wad, ale i pewny swoich zalet..W życiu nie chodzi o to by być idealnym, ale szczęśliwym

42 komentarze:

  1. Nie lubię ludzi którzy gadają za plecami, a prosto w oczy nie potrafią powiedzieć co myślą, nie są szczerzy, oszukują. Dobrze, że nikt nie jest idealny. Każdy ma wady, ale też zalety. Należy robić wszystko by być lepszy niż wcześniej. Nie udawać kogoś kim się nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz:)
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo często, ostatnio to nawet za często myślę o życiu, przeszłości i przyszłości. Zgadzam się z tobą w 100%. Nie ma co patrzeć na innych, a tym bardziej dostosowywać się do nich czy też udawać kogoś kim się nie jest. Bycie sobą to wielka zaleta, a szczęście to droga do sukcesu! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, człowiek zamiast porównywać się do innych powinien starać się być lepszym sobą - pięknie napisane :)Śliczne zdjęcia!
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. często właśnie człowiek słabszy jest wykorzystywany przez innych bez serca że tak to ujmę... ludzie coraz bardziej przypominają mi potwory. Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety świat się zmienia pod wpływem drugiego człowieka.. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Właśnie czasami nawet nasze chęci nie wystarczą. Ludzie myślą tylko o sobie i czasami chcą dojść do celu chociażby po trupach i przez to cierpią inni. Post świetnie ujęty!
    www.world-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy ludziom nie dogodzisz :/ Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękny cytat na końcu, masz rację powinniśmy być szczęśliwi, nie idealni. Ja też nie lubię jak ktoś wykorzystuje kogoś, bo ma słabsze sumienie :/ Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNE ZDJĘCIA <3
    widać,że masz dużo ciekawych pomysłów na posty i bardzo mi się to podoba :)
    czekam na więcej !

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne pomysły już niebawem! :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękny, bardzo klimatyczny post. Twoja notka i zdjęcia nadały mega nastroju tutaj!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/10/evanescence-my-immortalpoppy-lovers.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna! Bardzo fajny post :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :* olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałaś bardzo dużą prawdę o tym, że ludzie są fałszywi, ale ja chyba już przestałam się tym jakkolwiek przejmować :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak powinno być :) Pozdrawiam gorąco <3

      Usuń
    2. Chciałam oddać obserwację, ale nie ma Cie na liście obserwatorów mojego bloga :)

      Usuń
  12. Dobrze powiedziane! Jeszcze jakiś czas temu przejmowałam się komentarzami na mój temat, ale stało się to już nudne, a ja wiem jak jest, nikt nie zna mnie lepiej niż ja, znam swoją wartość, więc mówienie mi takich rzeczy jest po prostu zbędne..

    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie ma się co przejmować..życie jest Twoje ! :)

      Usuń
  13. Ciekawy wpis,dający wiele do myślenia,
    zapraszam do mnie i proponuję obserwację za obserwację :)
    www.nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile razy ludzie już wykorzystali moją naiwność i to, że za łatwo wybaczam...
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś przejmowałam się tym co ludzie o mnie mówią i myślą.Teraz mam to głęboko gdzieś.świetny post i zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto się właśnie przejmować..Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  16. Dokładnie, dobrze napisałaś. Ja nie lubię ludzi, którzy w internecie potrafią mnie hejtować i obrażać, a gdy przyjdzie co do czego to w rzeczywistości się nie odzywają i udają, że nic nie zrobili ;) To jest po prostu żałosne...
    Ślicznie wyglądasz, obserwuję <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego na świecie jest 7 miliardów ludzi a 14 miliardów twarzy :( Dziękuję ;*

      Usuń
  17. Cała prawda. To my decydujemy o swoim życiu :)
    Super zdjęcia <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ideały nie istnieją i ważne jest, żebyśmy o tym pamiętali!
    obserwuję (:
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nikt nie jest idealny... Szkoda, że w dzisiejszych czasach ludzie obgadują się za plecami, zamiast powiedzieć coś prosto w twarz.
    Post dający do myślenia :)

    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

|| HOLIDAY || ITALY ||

Hej! Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na wakacjach we Włoszech. Był to mój pierwszy wakacyjny wyjazd zza granicę. To państwo zawsze było dla...