niedziela, 9 października 2016

AUTUMN ?

Witajcie Kochani 
Wracam do Was po dwumiesięcznej przerwie! Wszystko było spowodowane z nową szkołą, z początkami nowych kartkówek czy sprawdzianów oraz kalendarzowa jesień. Z dnia na dzień pogoda nam się ochładza. Zanim się obejrzymy, wszyscy będziemy chodzić w grubych kurtkach. Każdemu z nas w takie chłodne i ponure dni marzy się ciepły wieczór pod kocem z kubkiem gorącej herbaty. Jesień jest przede wszystkim znana ze złocistych liści, ale również z przemyśleń. To czas, w którym człowiek zaczyna rozmyślać. Mam ogromny mętlik w głowie, gubię się we własnych myślach. Obecnie mam tyle spraw do zrobienia, że ciężko jest mi się skupić i porządnie zlepić słowo. Jest jakiś plus tego wszystkiego - 38 dni roku szkolnego za nami! 
W dzisiejszym poście pokażę Wam body jakie ostatnio zakupiłam w https://www.selfieroom.pl/ . Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, materiał godny polecenia, nie taki typowy " chiński ", są takie jakie chciałam. 
A dla Was jaka jest jesień ? Jesteście fanami chłodniejszych dni czy raczej wolicie się smażyć na słońcu ? :D 













6 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie bardziej wolę lato <3 Śliczne body :)
    https://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zakup :) Ja jakoś bardziej przepadam za wiosną... i latem, gdy są wakacje :P haha, tak, trochę dni minęło zanim poszliśmy do szkoły, jest sporo tego wszystkiego, z powodu szkoły nie ma się prawie na nic czasu, chwilami nie wiadomo od czego zacząć ( oraz mamy mętlik myśli, jak napisałaś ). Ale teraz będzie weekend, więc chociaż odrobina swobody :D Pozdro i życzę ci udanego weekendu! :)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza swietna idealnie na Tobie lezy :)

    OdpowiedzUsuń

|| HOLIDAY || ITALY ||

Hej! Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na wakacjach we Włoszech. Był to mój pierwszy wakacyjny wyjazd zza granicę. To państwo zawsze było dla...