wtorek, 9 sierpnia 2016

Better late than never


Hej Kochani! :*
Wakacje, wakacje, wakacje. Niedawno każdy się z nich cieszył, w szkole był myślami w wymarzonych miejscach, które  w tym roku odwiedzi. Nim się obejrzymy to już będzie koniec leniuchowania. Będziemy zaczynać nowy rok szkolny. Niektórzy nowe szkoły inni jedna klasa wyżej. Ale każdy zaczyna nową przygodę.
Ja natomiast postanowiłam skorzystać z ostatnich dni tego pięknego słońca na sesję. Wszystko było spontaniczne, ale efekty wyszły zadowalające :)

Wykorzystajcie jeszcze te ostatnie tygodnie sierpnia! Zrealizujcie cele, które planowaliście na te dwa miesiące. I udanych ostatnich wolnych chwil :) :)





16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ! :) Do twarzy Ci w bieli . :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie . :) http://czekolada23.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a ten link mojego bloga to po co?

      Usuń
  2. Swietne zdjęcia!
    obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie :)
    Zapraszam do mnie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wianek!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cienko cienko Wiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, postaram się następnym razem XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są naprawdę piękne. Wielkie brawa dla fotografa, ale modelka też śliczna
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome post! Fantastic outfit and photo!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, jak aniołek :) :)

    OdpowiedzUsuń

|| SURPRISE ||

Hej Kochani! Tak jak wspomniałam w pierwszym poście po powrocie, będzie niespodzianka ! Jedno wielkie - WOW, Ale jak? Skąd pomysł itp....