środa, 31 sierpnia 2016

GOODBYE




Dla jednych radość, dla drugich smutek. Stety i niestety. Szukamy plusów i minusów. Kończymy te dwa miesiące leniuchowania oraz odpoczęcia od szkoły i wracamy. Jednak na wszystko trzeba patrzeć z optymizmem i znów dążyć do 23 czerwca.Wakacje się kończą, nieubłaganie, mogę powiedzieć, że jesteśmy już jedną nogą w szkole. To nie musi być takie złe! Nie narzekajmy na rzeczy, których i tak nie jesteśmy w stanie zmienić, chyba lepiej powinniśmy zaakceptować je takimi, jakimi są. Nowy rok szkolny, nowe możliwości, marzenia, cele. Spróbujmy zrealizować plany,których nie udało się dokonać w poprzedniej klasie. Postarajmy się o " lepsze ja " w ciągu tych 10 miesięcy. 


Wiele z Was rozpoczyna nowy etap w życiu - gimnazjum, liceum, szkoła zawodowa, technikum. W głowie pełno myśli ' a co jak nie dam sobie rady ? ' ' co jak rówieśnicy mnie nie zaakceptują ? ' Nowa szkoła - Nowy Ty ! 
Najważniejsze jest być sobą. Nie liczyć się ze zdaniem innych i dopatrywać najmniejszych szczegółów w swoim charakterze czy wyglądzie. Nie udawać kogoś kim się nie jest, ponieważ z takim podejściem daleko nie zajdziemy. Osobie której zależy na Twoim towarzystwie nie będzie przeszkadzało czy masz ułożone włosy  albo czy jesteś wrażliwa. Będzie Cię akceptował/a takim/taką jaki/a jesteś :) 





Uważam, że lata nauki przed tym jak wkroczymy w tzw. dorosłość są najlepsze i chyba najłatwiejsze.
To co się nauczymy w ciągu tych parunastu lat zostaje z nami do końca życia codziennego. Potem studia, praca i trzeba liczyć na samego siebie.. nie będzie pisania ' ściąg ' czy pomocy od koleżanki z ławki. Albo Ty Albo Nikt ! 


Dlatego proszę Was o to, żebyście docenili to co teraz macie, bo czasu nie da się cofnąć i jeśli teraz nie będziecie się cieszyć z obecnej sytuacji, nigdy nie będziecie mogli już tego zrobić. Dzisiaj macie szanse jedną na milion, aby wykorzystać ostatni dzień wakacji. Powodzenia!








40 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane, zgadzam się z tobą ;) Śliczne zdjęcia!
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! stylizacja z czerwoną koszulą mega:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisane! Masz rację, że nie można się tym zadręczać i "albo Ty albo nikt" :)
    Bardzo fajny blog, chętnie obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Na pewno zajrzę, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Super to napsałaś :) Ja się teraz ciesze ze wracam do szkoły, bo moge robić duż rzzezcy których nie zrobiłam w tamtym roku :) Super zdjęcia :) Ja eraz gimnazjum, myślisz , że dam radę?

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;) Odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że dasz! Uważam, że gimnazjum to najlepszy czas jeśli chodzi o naukę :)
      Pozdrawiam i Powodzenia! :)

      Usuń
    2. Tak wszystkie nowe przedmioty :)Oby było dobrze :) Obserwuję :)

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia ;)
    Osobiście staram się znajdować jak najwięcej plusów chodzenia do szkoły. Przynajmniej mam wtedy jakąś motywację ;)
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak bardzo nie ubolewam bo mam jeszcze miesiąc wakacji :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc to sądzę że nie ma czegoś takiego że nowa szkoła to nowa Ty, w sensie można zmienić ubiór i styl zachowywania się ale jednak człowiek pozostaje taki sam w środku jak wcześniej (no chyba że chce zaimponować innym i udaje się kogoś kim się wcale nie jest).
    Ogólnie to zdjęcia bardzo ładne, masz ciekawą urodę. Ja tam się cieszę na powrót do szkoły.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło mi o środek nas tylko o zewnątrz :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  9. Warto zaakceptować szkołę, dopóki dopóty ma się szansę korzystać z nauki. Ja już dawno nie chodzę do szkoły i trochę żałuję, że nie przyłożyłam się do nauki. Moim zdaniem warto skupić się na przedmiotach w których jest się dobrym i przemęczyć resztę. Gdybym miała się cofnąć do szkoły, tak właśnie bym zrobiła :)

    Zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania, żeby korzystać. Dziękuję bardzo i odwdzięczam się :)

      Usuń
  10. Ja nowe szkoły, miejsca pracy, czy jakiekolwiek nowe sytuacje traktowałam jako małe wyzwanie. Pokazywałam siebie, taką jaką jestem od najlepszej strony, a gdy ktoś zwrócił mi uwagę co do zachowań, czy słów zmieniałam je, ale tylko pod warunkiem, że i one mnie nie pasowały. Nowe miejsce powinno nas zaakceptować, ewentualnie zainspirować do zmiany :).

    Co do zdjęć- bardzo przyjemne ujęcia, ale popracowałabym nad jakością.

    Buziaki, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wezmę to pod uwagę:)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. No moim zdaniem jakość świetna ;D

      Usuń
  11. Pisałaś o obserwacje, ja już ;)
    Czekam na rewanż

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Profesjonalne zdjęcia i ładny wystrój, oby tak dalej ;)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, trzeba cieszyć się tym, co się ma, wyciskać z życia ile się da, by później niczego nie żałować.
    Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci w czerwonym :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia no i modelka również :D
    http://himirriam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja :)
    Co powiesz o wzajemnej obserwacji ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba Twoja jedna z lepszych sesji bo wygladasz tutaj przepieknie

    OdpowiedzUsuń

|| SURPRISE ||

Hej Kochani! Tak jak wspomniałam w pierwszym poście po powrocie, będzie niespodzianka ! Jedno wielkie - WOW, Ale jak? Skąd pomysł itp....