czwartek, 16 czerwca 2016

wakacje?


Hej wszystkim ! Jak już wiecie jestem w trzeciej klasie gimnazjum, kończę tą szkołę. Niby się cieszę, że to koniec, ponieważ chce już wakacje oraz nową szkołę, poznać nowych ludzi. Jednak z drugiej strony jest mi szkoda opuścić moją klasę, a szczególnie niektóre osoby. Mogę powiedzieć, że ten rok szkolny był udany, nawet bardzo. W ciągu tych 10 miesięcy pozmieniały się trochę relacje z innymi, podchodzę do innych spraw inaczej. To co miałam rok temu wydawało się szczęściem, które tak na prawdę nim nie było. Serio, porównując ten rok a zeszły to mogę powiedzieć, że poznałam prawdziwą siebie..


Myślałam, że czerwiec będzie tylko na początku pełen brakiem czasu oraz zapełniony ostatnimi poprawkami.. Jednak do ostatniego dnia wystawiania ocen była solidna nauka oraz nadrabianie zaległości. Po części jest to moja wina, bo wcześniej mogłam dać z siebie 100% . Jednak już wszystko za sobą i odliczać tylko 8 dni .




fot.https://www.facebook.com/pepzu?fref=ts

35 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia! :O
    ja już mam wakacje :) przede mną tylko obrona dyplomu!
    pozdrawiam i zapraszam :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/dresslink-wishlist-na-co-czekam-tym.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Życzę powodzenia ^^

      Usuń
    2. kochana pytałaś o wspólną obserwację - ja już obserwuję Cię od dawna :D (sprawdź przy osobach bez avatara)

      Usuń
  2. Pamiętam koniec gimnazjum, rozstanie z klasą... Liceum to nie to samo, ale na pewno sobie poradzisz :) Odliczam z Tobą ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory jest mi szkoda,że nie mogę wrócić do gimnazjum ,bo klasę miałam naprawdę zgraną -szczególnie w 3 klasie :( Co do wyboru dalszej szkoły -zastanów się dobrze bo to może zaważyć na twojej przyszłości- co prawda można później zmienić fakultet lub nawet typ szkoły,ale czasem zaległości są nie do nadrobienia (tak tylko straszę ;) ) A tak na serio, będzie dobrze , na razie ciesz się nadchodzącymi wakacjami :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia :*
    Zapraszam do mnie https://t-beyourself.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po gimnazjum bardzo się bałam jak to będzie, bo postanowiłam iść do szkoły, której nie wybrał nikt z moich znajomych, ale szybko się okazało, że nie było czego się obawiać. Teraz kończę 3 klasę technikum i przede mną jeszcze egzamin zawodowy w tym tygodniu ;)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję troche się uspokoiłam hehe :) Powodzenia i trzymam kciuki! :)

      Usuń
  7. Wow świetne zdjęcia, z klimatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zdjęcia! Wyglądasz ślicznie :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę cudne zdjęcia :* Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas na konstruktywną krytykę. Nie masz kompletnie pomysłu na bloga...kazdy wpis wygląda podobnie i ciągle piszesz o tym ze przepraszasz ze znowu długo nie pisalas i ze posty będą juz częściej. Do tego styl potoczny i błąd na błędzie. Jak się juz bkerzesz do pisania bloga to poswiec na to trochę czasu i rob to jak należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt przepraszam za rzadkie dodawanie postów. Robie tak dlatego, że ciągle obiecuje, a z obietnic się nie wywiązuje. Poświęcałam mało czasu, żeby wejść i dodać coś konkretnego. Zdaje sobie sprawę, że jest to moja wina. Każdego dnia powtarzam " jutro napisze " jednak to często odchodzi w zapomniane, bo jest coś innego na głowie. Teraz, gdy są wakacje postanowiłam, że napiszę coś, gdy będę miała konkretny pomysł i zdjęcia. A takie coś juz niebawem! Pozdrawiam Anonima :)

      Usuń
  12. Ja również kończę gimnazjum :)
    A co do zdjęć to genialne ! :D
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :D Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow zdjęcia są piękne,a ty jesteś jak modelka !! :)
    Mogę wiedzieć jakim aparatem zostały wykonane ? :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Jeśli chodzi o aparat to z tym pytaniem do fot. link do jej fb pod wszystkimi zdj ;) pozdrawiam

      Usuń
  14. bede wpadać tu częściej obserwuje
    http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

|| SURPRISE ||

Hej Kochani! Tak jak wspomniałam w pierwszym poście po powrocie, będzie niespodzianka ! Jedno wielkie - WOW, Ale jak? Skąd pomysł itp....