wtorek, 9 lutego 2016

Valentine's Day - What to buy ?

Cześć kochani :)
Przepraszamy za to, że nas tutaj długo nie było, ale zbyt dużo nauki i brak czasu, żeby tutaj zajrzeć. Nadrobimy ten czas! :) Postanowiłam zrobić dziś post o zbliżającej się dacie 14.02 .
Walentynki to nie tylko czas spędzony z ukochanymi, ale i kupowanie drobnych upominków. Liczy się gest :) Wiele osób teraz zastanawia się co może być tym " upominkiem " . Przedstawię Wam parę propozycji .
Na początku trzeba wziąć pod uwagę gust naszej partnerki/partnera, nie każdy prezent się spodoba. Dlatego wybierając się na zakupy dobrze się zastanówmy. 



Prezent na Walentynki dla kobiety - kosmetyki, kwiaty 
Kosmetyki są jak zawsze świetnym pomysłem na Walentynki.  Aczkolwiek wystrzegajmy się kremów odmładzających czy kosmetyków na trądzik. To nie ta okazja. Lepiej zakupić coś mniej kontrowersyjnego np. kosmetyki do kąpieli albo perfumy. Jakie perfumy kupić dziewczynie? Warto wcześniej sprawdzić, jakich używa aktualnie. Gdy ekspedientka w drogerii pokaże nam próbki, będziemy mogli odtworzyć w pamięci zapach używany przez naszą partnerkę.  Można też zrobić krok w kierunku jakiegoś gadżetu Walentynkowego.              
 --> 
Pluszowe misie, serduszka, kubeczki w serduszka, słodycze w kształcie serduszek, karteczki, notesiki, długopisy z serduszkami i miliard innych gadżetów znajdziemy w wielu sklepach. Może i nie jest to zbyt oryginalny prezent, ale w końcu to tylko Walentynki i najważniejszy jest gest i pamięć o ukochanej. 




Prezent na Walentynki dla mężczyzny - zegarek, bilet na mecz
Twój mężczyzna często się spóźnia? Może warto kupić mu tradycyjny, elegancki zegarek? Oferta tego typu prezentów jest bogata. Może to być zegarek sportowy lub taki, który będzie pasować do garnituru lub marynarki.
Kolejnym pomysłem będzie bilet na mecz. Twój chłopak lubi sport? Może ma jakąś ulubioną drużynę? Warto sprawdzić, czy przypadkiem nie zbliża się mecz i kupić dwa bilety. To dobra okazja, żeby wybrać się razem.Myślę, że ciekawym pomysłem będą również bokserki z jakimś śmiesznym napisem :) 






Prezent na Walentynki dla Was 




Myślę, że wspólna kolacja w domu, albo jakiejś restauracji jest świetnym pomysłem. Wypad do na jakiś romantyczny film do kina, wspólny wyjazd  gdzieś albo  bluzy http://shock.com.pl/public/assets/mrs%20i%20mr.jpg

Myślę, że choć trochę pomogłam Wam w wyborze prezentu :) Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinia .                                                                          


24 komentarze:

  1. Super post! Bardzo mi pomogłaś w wyborze :) OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;)
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :D
    Sama mam podobny w wersji roboczej xD
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne walentynkowe propozycje:)
    Może wspólna obserwacja?:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zestawienie:) obs? zacznij ja dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nadal nie wiem co by kupić :( może wspólna obserwacja? :) Zacznij, daj znać a ja na pewno uczciwie się odwdzięczę ;* http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w galeriach jest dużo wyboru, polecam :)

      Usuń
  7. no i właśnie dzisiaj kupiłam zegarek :)
    dziękuję za obs no i oczywiście się odwdzieczam :)! pozdrawiam
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. My z narzeczonym na szczęście nie obchodzimy walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spytam to dlaczego " na szczęście " ?

      Usuń
  9. Ciekawy post i spoko pomysły. Wydaje mi się, że wszyskie akcesowia z serduszkami są już przestarzałe.
    Obserwujemy?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

|| SURPRISE ||

Hej Kochani! Tak jak wspomniałam w pierwszym poście po powrocie, będzie niespodzianka ! Jedno wielkie - WOW, Ale jak? Skąd pomysł itp....